JAK ZAMAWIAĆ

Sitodruk - ponad 20 000 szt nadruków dziennie

Jak zamawiać? Oto kilka wskazówek

Dokładamy wszelkich starań aby realizacja zamówień przebiegała bezproblemowo – szybko i sprawnie.

Służymy radą i wsparciem na każdym etapie produkcji począwszy od wyboru materiałów poprzez druku a na konfekcjonowaniu i dostawie kończąc. 

Zdajemy sobie sprawę, że nie każdy musi znać się na meandrach druku dlatego każdy nasz Klient otrzymuje własnego opiekuna handlowego, który poprowadzi go przez wszystkie etapy zamówienia. Ponieważ cenimy sobie Wasz czas staramy się ograniczyć do minimum formalności niezbędne przy realizacji zleceń. Zapewniając jednocześnie wysoką jakość obsługi zarówno przedsprzedażowej jak i posprzedażowej.

Opracowaliśmy kilka etapów realizacji zleceń, które opisujemy w punktach poniżej. 

BODMAN

Rodzinna firma z polskim kapitałem

Pierwszym i najprawdopodobniej najważniejszym elementem całego procesu jest oczywiście kontakt Państwa z nami. Kontakt mailowy, telefoniczny bądź osobisty. Jeżeli macie już upatrzony jakiś produkt z naszych katalogów (gadżet reklamowy lub odzież) to już połowa sukcesu. W takim przypadku wystarczy podać nam nr katalogowy. Jeżeli natomiast macie wątpliwości jaki produkt będzie odpowiedni – możecie zdać się na nas. Podpowiemy, doradzimy i  zaproponujemy najlepsze rozwiązanie. Rozwiązanie, które naprawdę się sprawdzi. 

Aby móc przygotować ofertę cenową potrzebujemy takich informacji:

  • dane kontaktowe (imię nazwisko, email, telefon)
  • nr katalogowy produktu (jeżeli jest znany. Jeżeli natomiast nie mamy ścisłych preferencji np. co do marki koszulki, wystarczy podać np. kolor koszulki, a my przedstawimy najkorzystniejszą ofertę. Bardzo często zdarza się że producenci odzieży ustalają duże rabaty na któryś ze swoich modeli produktów, dlatego stale monitorujemy sytuacje na rynku i często możemy zaproponować dużo korzystniejsze ceny od konkurencji)
  • nakład (ilość sztuk – cena produktu z nadrukiem jest zawsze zależna od wielkości zamówienia. Praktycznie w każdym przypadku im większe zamówienie tym cena jednostkowa będzie mniejsza)
  • grafika (dobrym rozwiązaniem jest przesłanie grafiki już przy wycenie lub opisanie słownie jaki nadruk chce się umieścić na produkcie. Nasz opiekun handlowy od razu ma możliwość zapoznania się z możliwościami produkcyjnymi i ewentualnym dopasowaniem technologii druku)

Po otrzymaniu tych informacji, przystępujemy do przygotowania najlepszej propozycji cenowej. Czas nie powinienien być dłuży jak 24 h, a najprawdopodobniej maila z dokładną wyceną otrzymacie już po kilku minutach. W ofercie przesłanej przez nasz dział wycen znajdziecie: nr oferty, przybliżony czas realizacji zamówienia, cenę produktu oraz koszt dostawy. Przeanalizujcie dokładnie całą ofertę i porównajcie oczywiście z konkurencją.

Jeżeli wszystko z oferty się zgadza, cena jest w porządku, a jest to Wasze pierwsze zamówienie w BODMAN, prosimy o wpłatę na rachunek bankowy należności podanej w druku oferty. 

W momencie otrzymania płatności uruchomiona zostaje cała machina produkcyjna. Po kilku chwilach otrzymacie z naszego działu graficznego wizualizację Swojego produktu z naniesioną grafiką.  Prosimy o dokładne przeanalizowanie a nawet przestudiowanie tej niepozornej kartki papieru, gdyż znajdują się tam bardzo ważne informacje. 

  • wizualizacja produktu z nadrukiem (prosimy o sprawdzenie w szczególności poprawności grafiki, sloganu, wszelkich ewentualnych literówek. Z naszej strony dokładamy starań aby wyeliminować wszelkie możliwe błędy)
  • wielkość nadruku (znajduje się tu dokładny wymiar nadruku podany najczęściej w milimetrach)
  • umiejscowienie nadruku na produkcie (w przypadku odzieży miejsce nadruku może być z przodu, z tyłu, na rękawkach: prawym lub lewym,  w przypadku gadżetów reklamowych miejsce będzie wynikało z dostępnego miejsca do znakowania)
  • dokładny termin realizacji zamówienia (ustalony zostanie dokładny czas wysyłki zamówienia, tak abyście na bieżąco wiedzieli kiedy będziecie mogli cieszyć się Swoim zamówieniem)

W chwili gdy wszystko się zgadza. Wizualizacja nadruku wraz ze wszystkimi danymi jest prawidłowa, nie pozostaje nic innego jak przesłanie do nas krótkiej informacji o akceptacji. Wystarczy naprawdę krótki email ze słowami 'akceptuje’ aby cała produkcja ruszyła z kopyta.

I w zasadzie jest to wszystko co potrzebujemy aby rozpocząć proces produkcji Waszych zamówień. Mamy nadzieje, że jest on uproszczony do maksimum tak aby nie generował niepotrzebnych formalności.  Zdajemy sobie jednak sprawę, że każdy klient jest inny. To co dla jednych wystarcza w zupełności dla innych może okazać się niedostateczne. Dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań nie bójcie się kontaktować z nami. Rozwiejemy wszelkie Wasze niepewności.

Chcesz złożyć zamówienie?

Nie wiesz co wybrać?

Kontaktując się z nami nie musisz być specjalistą w dziedzinie znakowania i nadruku. Nasi wyszkoleni pracownicy chętnie wysłuchają Twoich pytań, rozwieją wątpliwości i doradzą wybór najlepszej metody znakowania. Ponad 16 lat doświadczenia pozwala nam dobrać odpowiednią technikę do Twojego projektu, abyś mógł cieszyć się fantastycznym produktem w najlepszej jakości.

Przewiń do góry